ТОП-10 дизельних авто 2021 року

Час читання: 5 хв.
0

Продажі дизельних автомобілів невпинно падають і деякі автомобільні компанії навіть відмовилися від двигунів на тяжкому паливі – кажуть, випускати їх далі стає нерентабельно. Можливо, можливо… Зараз екологічні норми в ЄС роблять неможливим випуск дизельних моторів такими, якими вони були раніше. З другого боку, на даний момент дизелі є найбільш чистими, ніж коли-небудь іще. Вочевидь, і цього недостатньо.

Тим не менше, дизель все ще відіграє суттєву роль на європейському ринку. Завдяки суттєвій економії палива та меншим викидам CO2 порівняно з бензиновими автомобілями, дизель вибирають покупці великих машин, які, крім того, долають значні пробіги. Плавна і майже моментальна тяга дизеля справді підкуповує, зокрема, при далеких поїздках.

Враховуючи це, співробітники видання Auto Express підібрали 10, на їх думку, найбільш вартих уваги дизельних моделей, які можна придбати у 2021 році. Вони пропонують чудове поєднання низьких експлуатаційних витрат і відмінних характеристик.

Реклама

BMW 3 series (320d)

BMW повернула останньою 3 серією у форму, зменшивши вагу моделі на 55 кг (мова про 320d), покращивши динамічні показники та додавши вражаючий набір бортових технологій. Саме 320d є найбільш популярним вибором серед 3 серії, оскільки 190-сильний агрегат є і економічним, і дуже навіть тяговитим.

Skoda Octavia 2.0 TDI

2,0-літровий дизельний двигун на Октавії має три версії: потужністю 114 к.с., на 150 к.с. або шалений 2.0 TDI на 200 к.с. Останній варіант пропонується тільки з повним проводом.

Всередині Оксавія радує салоном з великим запасом простору для пасажирів. Багажник також має вражаючий розмір, об’єм його становить 600 літрів навіть при неопущених задніх сидіннях.

Ford Kuga

Kuga доступна з 2,0-літровим дизельним двигуном EcoBlue, який також укомплектований 48-вольтовим стартер-генератором. Така система називається «м’яким гібридом». Куга м’яка у широкому сенсі цього слова, ви помітите різницю тільки тоді, коли будете зупинятися: система дозволить двигуну вимкнутись раніше, ніж зазвичай, тим самим економлячи паливо. Середня витрата палива цієї версії дорівнює 4.25 л/100 км, прискорення 0-100 км/год – за 11 секунд. В цілому, чудовий баланс між продуктивністю та ощадливістю.

Mercedes-Benz E-class (E300 de)

Мерседес – єдиний, хто пропонує підзарядний гібрид на основі дизельного авто. Звучить така комбінація незвично, а крім того, налаштовує на очікування якоїсь нечуваної ощадливості. E 300 de розганяється з нуля до 100 км/год за 5,9 с, працюючи так гладко, наскільки ви очікували від автомобіля зі значком Mercedes. При цьому німці заявляюсь витрати палива у змішаному циклі на рівні 1.4 л/100 км, що, звичайно, є дещо оптимістичним поглядом на справу, але в цілому дає зрозуміти потенціал цієї моделі.

Volvo XC60

У своєму класі середньорозмірних кросоверів преміум-категорії Вольво XC60 є настільки хорошим продуктом, наскільки це можливо. Шик та комфорт – головні атрибути шведської моделі, вони постають з прекрасного вишуканого салону, практичності рішень і компоновки в цілому, широкої лінійки двигунів. Власне, дизель B4 – це найвигідніший з точки зору економічності агрегат. Volvo заявляє, що економія палива становить 4,75 л/100км, тоді як 194 к.с. з легкістю притиснуть вас до спинки сидіння, за необхідності.

Renault Megane

Рено Меган 4-го покоління уже пережив рестайлінг, отримав рідкокристалічну панель приладів, нову систему мультимедіа R-link, вертикальної компоновки, нові опції і виконання, але його істинні достоїнства нікуди не щезли. Він елегантно виглядає, елегантно їде і добряче економить ваші гроші, зокрема, з мотором 1.5 dCi, що розвиває 115 к.с. Дуже приємний у всьому автомобіль.

Mercedes-Benz S-class (S350)

223-й Мерседес може бути і бензиновим, і дизельним, і гібридним. Формально, останній варіант є найекономічнішим, але гібридна силова установка не так підходить представницькій моделі, як класичний дизель V6. 3.0-літровий твін-турбо мотор є надзвичайно плавним у роботі, а прискорює повнорозмірний седан до 100 км/год за якихось 6 секунд – справжній подвиг для машини масою майже 2 тонни. Тим не менше, якщо їхати обережно, можна досягнути заповітних 4.52 л/100 км.

Land Rover Discovery Sport

Якщо ви плануєте їздити не тільки по асфальту та хоч іноді возити в машині більше 3 осіб, Discovery Sport буде цікавий вам своїм поєднанням видатних (в межах класу) позашляхових якостей, хорошої геометрії та, відтепер, сучасного інтер’єру з добротними матеріалами. Всі DS-и стандартно повнопривідні, з 9-ступеневим «автоматом», лінійка дизельних моторів включає 2.0-літрові агрегати потужністю 150, 163, 180, 204 та 240 к.с.

BMW 5 series (520d)

На 520d припадає величезна частка продажів 5-ї серії, і не важко зрозуміти, чому: 2,0-літровий дизельний двигун потужністю 190 к.с. дає 520d розгінну динаміку на рівні «гарячих хетчбеків», а саме час 7,5 секунди 0-100 км/год. Ще більш вражаючою є економія палива, досягнута додаванням 48-вольтової м’якої гібридної системи (стартер-генератора): 3.9 л/100 км.

Alfa Romeo Giulia

Середньорозмірний седан Giulia наробив добряче шуму, коли з’явився п’ять років тому, дивуючи своєю першокласною керованістю та сексуальним зовнішнім виглядом, що внесло деякі зміни в сектор преміум-седанів D-сегменту.

Дизель 2.2 Multijet випускається у двох варіантах – 160 і 180 к.с., з ними доступна або 6-ступенева механічна коробка передач, або 8-діапазонний «автомат» ZF.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!