Якщо ви хочете купити автомобіль, здатний зберегти свою вартість після декількох років володіння. В кінцевому підсумку це зведе до мінімуму ваші витрати при покупці наступного. Розглянемо варіанти, що потрапили в список кращих з перепродажу в 2020 році. Провідні бренди – Subaru (з п’ятьма чемпіонами в різних категоріях) і Porsche (чотириразовий чемпіон серед люксових брендів).
Розіб’ємо переможців за категоріями. Ці машини повернуть не менше 60% в кишені своїх власників.
Кращими SUV, повільно падаючими в ціні, за результатами 2020 року стали:
- Subaru Crosstrek: сегмент субкомпакт.
- Subaru Forester: сегмент компактів.
- Subaru Outback: дворядний середньорозмірний клас.
- Toyota Highlander: трьохрядний середньорозмірний клас.
- GMC Yukon: повнорозмірний клас.
- Jeep Wrangler (чотиридверний): розділ позашляховиків.
- Volvo XC40: субкомпакти класу люкс.
- Porsche Macan: компактний люкс.
- Porsche Cayenne: дворядний середньорозмірний люкс-клас.
- Lexus GX: трьохрядовий середньорозмірний люкс.
- Lexus LX: повнорозмірний люкс.
Серед міських легковиків переможцями 2020 року стали:
- Subaru Impreza: компактний клас.
- Subaru Legacy: середньорозмірний.
- Toyota Avalon: повнорозмірний.
- Chevrolet Corvette: клас спорткарів.
- Lexus ES: люкс-клас початкового рівня.
- Lexus GS: середній люкс-клас.
- Porsche Panamera: елітний люкс-клас.
Нагороди серед пікапів, електромобілів і мінівенів отримують:
- Toyota Prius Prime: сектор гібридних автомобілів.
- Tesla Model X: сектор електромобілів.
- Honda Odyssey: клас мінівенів.
- Toyota Tacoma: пікапи середнього розміру.
- Toyota Tundra: повнорозмірні пікапи.
- Chevrolet Silverado HD: сектор важких пікапів.
Вище половини суми, витраченої при покупці, також повернуть Porsche 718 Cayman і Boxster, Lamborghini Aventador, Lotus Exige і Elise, Ferrari 488 GTB, Cadillac Escalade, Lincoln Navigator і MKX, Chevrolet Tahoe, Ford SVT Raptor і Ranger, Volkswagen California, Toyota 4Runner , Land Cruiser і RAV4, Lexus RX, Honda Pilot, CRV і Ridgeline, Acura MDX, Peugeot 3008 і ін.
Машини оцінювалися на основі їх середньої вартості при перепродажі після перших трьох і п’яти років володіння. До уваги бралися багато факторів, в тому числі:
- вік і стан;
- технічні характеристики;
- рівні комплектації;
- дані про продажі на основних ринках (європейському, американському, азіатському);
- конкуренція (кількість пропозицій в конкретному сегменті).