Ідея розробки повністю електричного варіанту Peugeot 308 на платформі EMP2 знову набуло сенсу. Гіпотетичний Peugeot e-308 – дійсно амбітний проект. Він позиціонується як відмінна альтернатива таким актуальним електромобілів, як Volkswagen ID.3 або Nissan Leaf.
Не за горами третє покоління Peugeot 308. Незабаром на сцені дебютує довгоочікувана комплексна реконструкція культового і популярного французького компакта. Ця зміна поколінь відбувається в ключовий момент для європейської автомобільної промисловості. Час, коли електрифікація, зв’язок і автоматизація набирають обертів. Ось чому модель Peugeot повинна адаптуватися до нових часів.
У новій пропозиції 308 крім традиційних двигунів внутрішнього згоряння, можна буде знайти підключається гібридну систему (PHEV). Вище керівництво Peugeot, підпорядковане тепер лідерам Stellantis, в черговий раз заявило про можливість розробки Peugeot e-308.
Довгий час е-308 не отримував «зелене світло», тому що вважалося, що це збитковий проект. Однак зростання продажів електромобілів в Європі, таких як Volkswagen ID.3, Nissan Leaf або Citroën С-C4, в поєднанні з необхідністю продовжувати скорочувати викиди CO2 для відповідності суворим нормам Європейського Союзу переконали французького виробника, по крайней мере, повторно вивчити можливість створення електромобіля на основі Peugeot 308.
Не варто випускати з уваги той факт, що Renault робить те ж саме зі своїм Megane eVision. Модель вже знаходиться в розробці і буде представлена в цьому році. Peugeot не може дозволити собі поступатися місцем своїм більш прямим конкурентам. Тепер все залежить від того, чи зможуть інженери бренду знайти вирішення виникаючих сьогодні проблем.
Згідно з оприлюдненою інформацією, e-308, якщо він матеріалізується, не матиме «технічних відносин» з майбутнім Peugeot e-3008: вони будуть використовувати різні платформи. Електричний варіант Peugeot 3008, запланований на кінець 2023 року, побудований на новій платформі e-VMP. E-308, в свою чергу, буде використовувати платформу EMP2, ту саму базу нового 308, яка скоро дебютує на публіці.
До вищезгаданої архітектурі необхідно додати один електродвигун потужністю 136 к.с. Анн-Ліз Річард, глава відділу електрифікації Peugeot, запевнила, що «308 можна виробляти на обох платформах: e-CMP2 і EMP2». Тобто буде використовуватися силова установка, яку ми можемо знайти в таких моделях, як вищезгаданий Citroën С-C4 або Peugeot e-208.
Автономія Peugeot e-308 стане великою проблемою. E-308 повинен забезпечувати надійну роботу при помірній ціні, враховуючи категорію, в якій працює модель Peugeot. Якщо електричної версії 308 третього покоління буде дан старт, вона з’явиться на ринку не раніше 2023 року і буде продаватися тільки в вигляді п’ятидверного хетчбека.