У 2020 році назва Toyota лідирувала серед автобрендів за запитами в пошуковій системі Google, до такого висновку прийшло аналітичне агентство Compare the Market, порівнявши дані Google Trends по найпопулярнішим автомобільним маркам в 158 країнах. При цьому в 2019-му лідирував BMW.
У пошуковий рядок Google жителі 55 країн світу найчастіше вбивали Toyota . BMW виявився лідером в 34 державах, Mercedes-Benz – в 15. Далі за популярністю йдуть Kia (7 країн), Ford (6), Volvo (5), Audi (5), Honda (4) і Nissan (4).
У наведеній статистиці є і кілька цікавих і навіть вкрай дивних моментів. Наприклад, жителі України найчастіше шукали АвтоВАЗ (російський бренд «виділився» тільки тут).
Популярність Daewoo в Узбекистані закономірна, але в 2021 році виглядає своєрідним привітом з минулого, оскільки сама марка Daewoo давним-давно скасована (GM відмовилася від неї ще в 2011-му), і навіть в самому Узбекистані залишилися лише Chevrolet і Ravon .
Але найбільше здивування викликає лідерство Alfa Romeo в Китаї. Так, ця рідкісна італійська марка присутня в КНР, однак вона там безумовно не настільки популярна. Розгадка феномена проста: пошуковик Google давно заблокований в Китаї (там є свій Baidu), але якась кількість запитів користувачі КНР через обхідник все ж зробили.
Загальна кількість пошукових запитів по автобрендів в Google в 2020 році склало 88 млн раз.