Товарна версія кросу в цілому повторює дизайн шоу-кара, але відрізняється рядом спрощень, обумовлених сертифікаційними і технологічними вимогами до серійної продукції. Наприклад, фари, ліхтарі і бічні дзеркала тут більші за площею; дверні ручки – звичайні, під природний хват; більш стриманим став пластик кузовних панелей.
Kiger створений спеціально для ринків, що розвиваються, цю модель можна охарактеризувати як «ультрабюджетний кросовер». У Renault говорять, що при розробці вигляду новинки дизайнери домагалися, щоб вона сприймалася більшої і солідною, ніж є насправді.
Kiger побудований на тій же платформі CMF-A + , яка вже послужила основою для кросоверів Nissan Magnite і Renault Triber .
Довжина, ширина і висота Renault Kiger складають 3991 1750 і 1600 мм відповідно, колісна база – 2500 мм. Машина буде випускатися з бензиновими двигунами об’ємом 1,0 літра: в атмосферній версії він розвиває 72 к.с., а з турбонаддувом – 100 к.с. Перший мотор передбачає зв’язку з 5-ступінчастою механічною або роботизованою КПП, другий – з 5-ступінчастою МКПП або безступінчатим варіатором. Шасі переднеприводное, трансмісія 4×4 не передбачена в принципі, але гарною підмогою на бездоріжжі повинен стати високий кліренс – 205 мм.
З особливостей салону – медіасистема з 8-дюймовим дисплеєм і особливо ефективний повітряний фільтр, що не пропускає всередину частинки розміром 2,5 мікрона або менше.
Виробництво новинки налагодять в Індії. До слова, довжина трохи менше 4 метрів – це не випадково: в Індії машини такого розміру обкладаються транспортним податком за пільговою ставкою. Ціна буде варіюватися в діапазоні від 550 тис.до 950 тис. рупій (приблизно від 250 тис. До 400 тис. гривеньза поточним курсом) в залежності від комплектації.