У електричного седана марки Volkswagen буде оптимізований за рахунок аеродинаміки запас ходу і короткий час зарядки. Автомобіль буде заснований на концепті ID Vizzion, представленому на Женевському автосалоні в 2018 році. Очікується, що він надійде в продаж до 2023 року.
Модель все ще знаходиться в розробці, але інженери VW в інтерв’ю Automotive News Europe розповіли, що вони націлені на створення високоефективного автомобіля, здатного проїхати до 700 км на одній зарядці.
Автомобіль може отримати ім’я ID.6, хоча VW в даний час переглядає свою систему імен для сімейства електромобілів ID і розглядає можливість створення послідовного підходу на всіх основних світових ринках.
Серійна модель отримає інтер’єр, аналогічний знятому з виробництва розкішному седану Phaeton.
Ряд модернізацій, від полегшеної конструкції до більшої батареї, ємність якої в даний час, як очікується, становить 84 кВт / год, допоможуть збільшити запас ходу седана. Очікується, що основного прогресу зі збільшенням запасу ходу вдасться домогтися за рахунок значного поліпшення аеродинаміки з надзвичайно низьким коефіцієнтом лобового опору. Інженери дали автомобілю кодову назву Aero-B, щоб відобразити їх увагу до його аеродинаміці.
Поточні плани VW припускають, що автомобіль зможе розігнатися до 100 км / год за 5,6 секунди у випадку з повнопривідної версії і менш 8,5 секунди для версії з заднім приводом. При цьому віддача силової установки складе від 250 до 402 к.с. Це дозволить зайняти йому почесне місце поряд з Tesla Model S, Polestar 2 і Mercedes EQS.
Серійний Aero-B з часом замінить Passat з двигуном внутрішнього згоряння і більш спортивний і висококласний фастбек Arteon в Європі. Для цих цілей автовиробник інвестує близько 1 мільярда євро в свій завод в Емдені, Німеччина, щоб побудувати седан разом з універсалом на основі концепції ID Space Vizzion. Випуск Passat, виробленого в даний час в Емдені, буде перенесено в Братиславу, Словаччину, в 2023 році, де він буде будуватися разом зі спорідненою моделлю Skoda Superb. Джерела повідомили, що VW залишить в Європі тільки універсал Passat, припинивши випуск седана через його малу популярність.