BMW iX проходить фінальні зимові випробування (фото)

Час читання: < 1 хв.
0

Щоб переконатися, що з новим автомобілем все йде добре, автовиробники тестують його в найсуворіших умовах, і електричні кросовери преміум-класу не виняток. У всякому разі, з-за того факту, що в електромобілях використовуються нові технології, тестування стає все більш значущим. Останній тест BMW iX проводився в мороз за полярним колом, і, схоже, справи йдуть якнайкраще.

Тестування прототипів BMW iX проходило у фінській Лапландії і на мисі Нордкап на острові Магероя в Норвегії, при цьому випробування електродвигунів, технології зарядки, акумуляторів, систем управління теплом, підвіски і повного приводу були перенесені на граничні умови в мінусових температурах.

Дороги були крижаними і небезпечними, і у інженерів BMW була прекрасна можливість перевірити, як позашляховик поводиться на слизькій поверхні. Тестування включає оцінку «взаємодії між системами приводу і підвіски на дорожніх покриттях з низьким коефіцієнтом тертя». В результаті цих ретельних випробувань новий iX повинен бути більш ніж здатний справлятися з дорожніми умовами практично на будь-якому ринку.

Реклама

Однак схоже, що велика частина випробувань цього нового електромобіля, не обов’язково принесе пряму користь для майбутніх моделей, оскільки BMW заявляє, що перспективні пропозиції від бренду будуть дуже мало чого запозичити у iX. Проте, без сумніву, певні уроки, витягнуті при розробці iX, будуть життєво важливі для моделей BMW завтрашнього дня, щоб вони були кращими у своїй справі.

Сам BMW iX теж повинен вийти дуже захоплюючим, оскільки, як заявляє баварський автовиробник, він буде пропонувати 600 кілометрів запасу ходу і близько 496 кінських сил потужності. У поєднанні з системою повного приводу «цей спортивний автомобіль повинен бути дійсно дуже спортивним».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!