Шанувальники вантажівок, які хочуть позашляхових якостей від свого пікапа, отримали новий варіант від Ford. F-150 Tremor додає візуальної агресії ззовні, а також в буквальному сенсі «підвищує ставку» внизу. Безліч оновлень підвіски з опціональною технологією трейлових трас дає новому F-150 додаткові можливості в порівнянні з пакетом FX4, не досягаючи крайньої екстремальності Raptor.
Tremor стандартно поставляється з модернізованими пружинами спереду і ззаду, а також з однотрубними амортизаторами Tremor спереду і двотрубними ззаду. Пружини дають Tremor трохи більше дорожнього просвіту, а амортизатори забезпечують більш м’яке демпфірування на більш низьких швидкостях. Ford стверджує, що ці зміни допомагають шинам краще контактувати з землею, а додаткова висота і хід підвіски (2,5 см спереду, 3,8 см дюйма ззаду) забезпечують кращий кут в’їзду, з’їзду і відриву.
На цьому функціональні оновлення не закінчуються. Блокування переднього і заднього диференціалів входить в стандартну комплектацію, а захисна пластина в стилі Raptor захищає компоненти під передньою частиною вантажівки. Комплект 33-дюймових усюдихідних шин на 18-дюймових колесах Tremor також є стандартним. Модернізовані передні кулаки і верхні важелі управління є частиною пакета, і на додаток до більшого дорожнього просвіту у F-150 Tremor є стійка, яка на 2,5 см ширше, ніж у звичайної вантажівки. Під капотом розташований 3,5-літровий двигун EcoBoost V6 від Ford.
Що стосується естетики, Tremor отримав унікальні грати радіатора і затемнений логотип Ford, розташований в передньому затиску, який був перероблений, щоб стати більш рельєфним відповідно до функціональних вентиляційних отворів. Маленькі бічні підніжки не зовсім відповідають характеристикам Raptor, але вони натхненні хардкорним позашляховиком, як і задній бампер з подвійними вихлопними отворами і заводськими буксирувальними гаками. Значки і безліч елементів Active Orange як зовні, так і всередині ідентифікують цю вантажівку як Tremor. Нагорі встановлено блок перемикачів для підключення і роботи таких аксесуарів як лебідки та ліхтарі.
Якщо «стандартного» Tremor все ще недостатньо, Ford готовий продати деякі додаткові опції. Крім безлічі елементів F-150, доступних у стандартній, середній або високій комплектаціях, Tremor запропонує в кінці наступного року передній диференціал обмеженого тертя Torsen. Покупці, які вибирають високу групу устаткування, також отримають роздавальну коробку з регулюванням крутного моменту, аналогічну тій, що у Raptor.
Доступні позашляхові технічні системи включають Trail One-Pedal Drive, що поєднує повільне прискорення і гальмування з педаллю газу. Система Trail Turn Assist блокує внутрішнє заднє колесо для більш крутих поворотів на низькій швидкості. Система пересування по камінню також додана в список режимів руху Tremor, а Trail Control – це доповнення, яке функціонує, як круїз-контроль на бездоріжжі.