Спійманий на трасі D11 в Чеській Республіці, де минулого тижня була помічена нова Fabia, прототип Kodiaq 2021 модельного року мав камуфляж саме там, де і очікувалося – спереду і ззаду. Дивуватися тут нічому – рестайлінг традиційно приносить зміни в освітлення і бампера. Ми вже можемо сказати, що фари (з матричної світлодіодної технології) мають новий малюнок ДГЗ, при цьому світлова смуга поступово піднімається в міру наближення до решітці радіатора.
Зміні, схоже, піддалася і решітка радіатора, оскільки вона має більш плоский дизайн і може включати інший радар. Передні повітрозабірники на бампері здаються трохи більш помітними, можуть бути деякі зміни і в нижній частині решітки радіатора, але камуфляж заважає розгледіти подробиці.
А ось в задній частині зміни мінімальні. Ліхтарі залишаться від актуальної версії моделі, але щоб трохи прикрасити Kodiaq, світлодіодна задня оптика, здається, має трохи змінену графіком, але ці незначні зміни, яке помітять тільки шанувальники Skoda.
Оскільки це всього лише фейсліфтінг, інтер’єр буде перенесений з нинішнього Kodiaq, представленого трохи більше чотирьох років тому. Skoda, ймовірно, встановить свою новітню і кращу інформаційно-розважальну систему і оновлену цифрову приладову панель, як на Octavia. Також можуть з’явитися нові матеріали обробки.
Великі зміни відбудуться під капотом – там, як очікується, з’явиться гібридна система в версії Kodiaq iV. Ми також чули, що Kodiaq RS може втратити свій бітурбірованний дизельний двигун на деяких ринках і обзаведеться бензинової установкою, але на даний момент інформація не підтверджена.
Як ви, можливо, пам’ятаєте, Kodiaq RS утримує дуже специфічний рекорд Нюрбургрінга, оскільки це найшвидший трьохрядовий позашляховик, який пройшов «Зелене пекло». Сабіну Шмітц потрібно 9 хвилин і 29,84 секунди, щоб проїхати коло по Нордшляйфе на чеському сімейному позашляховику, випробувавши на собі 236 к.с. і 500 Нм його 2,0-літрового BiTDI.