Названо п’ять бензинових двигунів, які пожирають масло

Час читання: 2 хв.
0

Експерти відзначають, що на класичних атмосферних двигунах нормою є споживання в межах 5 – 25 г моторного масла на 100 л витрачається бензину. Для двигунів V6 або V8 витрата складає приблизно 30-40 г на 100 л палива. У старих двигунах споживання масла може збільшитися до 600 г на 1000 км пробігу. Окремо слід зупинитися на бензинових турбомоторах, адже на них витрата може складати від 800 г до 1 л. масла до планової заміни, а при перевитраті споживання може досягати 2 л масла на 100 л палива. У них нормою вважається витрата масла в межах 0,5 л на 10 000 км.

Серед агрегатів Volkswagen високим споживанням масла відрізняються турбовані двигуни об’ємом 1,8 і 2,0 л. Йдеться про агрегати серії EA888 , особливо другому поколінні таких моторів, що випускалися з 2008 року. Фахівці відзначають, що проблеми з підвищеним споживанням мастила не вдалося вирішити і на двигунах третього покоління ЕА888 (з 2011 року) зі збільшеною товщиною маслоз’ємних кілець і більшим діаметром відвідних отворів. Не можна не відзначити, що навіть більш «свіжі» двигуни на Volkswagen , Seat , Audi і Skoda досі іноді страждають від проблем з підвищеним споживанням масла.

Не відходячи далеко від  Volkswagen, можна згадати про 3,0-літрові V-образні бензинові агрегати Audi під індексом EA837 , випуск яких здійснювався з 2008 по 2017 роки. Дане сімейство двигунів було введено в 2008 році, змінивши агрегати V6 3.2 FSI. Мотори EA837 мають безліч проблем. Фахівці розповіли про те, що на стінках циліндрів можуть утворюватися “подряпини” через локальний перегрів поршнів, маслознімні кільця нерідко закслюються. Відомі навіть випадки, коли на 3,0-літрових двигунах Audi споживання масла досягало 1 л на 1 тис. км пробігу.

Реклама

Масложор відрізняються двигуни BMW серії N, які встановлювалися на автомобілі марки з 2000-х років. В Україні найчастіше можна зустріти двигуни з індексами N45 і  N46 . Підвищене споживання масла на них починалося через зношування маслосзмінних ковпачків, на пробігах близько 80 000 км. Причина криється в порушених T-подібної форми. Також проблеми з підвищеним споживанням масла можуть початися через зношування напрямних втулок клапанів.

Toyota славиться своєю надійністю, але навіть у неї є двигуни, схильні до масложора. У 1998 році була представлена лінійка бензинових двигунів, і 1,8-літровий 1ZZ-FE він вийшов температурно навантаженим. Вже до 50 000 км пробігу двигун починав споживати до 1 літра олії на 1 тис. км. Проблема крилася в тому, що кільця мали мінімальний зазор з канавками поршня, а також слабкий дренаж. В кінцевому підсумку кільця закоксовивается і залягали, а масло починало надходити в камеру згоряння.

Корейські автомобілі Hyundai-Kia оснащуються 2,0-літровими двигунами серії G4KA / G4KD , а також більш сучасними агрегатами G4NA лінійки Nu , а дебютували в 2010 році. Через конструктивні особливості блоку циліндрів в певних режимах навантаження на всіх цих двигунах можуть з’явитися царапини на стінках циліндрів, а ті в свою чергу ставали причиною підвищеного споживання масла. Симптоми практично завжди однакові. На пробігу близько 50-150 тис. кілометрів «на холодну» з’являються стуки в двигуні. Після розтину двигуна з’ясовується, що на «спідницях» поршнів і стінках циліндрів є задираки, які фахівці пояснюють локальним перегрівом поршнів з короткими спідницями.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!