Opel представив новий логотип і фірмовий колір бренду

Час читання: < 1 хв.
0

Марка Opel в складі французького концерну PSA Group показала, як буде виглядати новий логотип, шрифт і фірмовий колір компанії.

Так, німецький бренд Opel слідом за Volkswagen, BMW, Nissan і іншими марками відмовився від тривимірного ефекту в шильдике, при цьому основний акцент зроблений на фірмовій блискавки, на це впливає і помітно «схудлий» обід навколо останньої. «Мета іміджевого поновлення – виглядати ще більш сучасно і сміливо. Адже Opel завжди був символом демократизації інновацій і мобільності », – відзначили в німецькій компанії.

При цьому новий фірмовий жовтий колір марки Opel, як пояснили в самій компанії, символізує епоху електрифікації і виглядає таким, що запам’ятовується і впізнаваним. Якщо говорити про новий шрифт німецького автовиробника, то він отримав позначення «Opel Next» . Він позиціонується як «легкий і одночасно енергійний, сучасний і чіткий».

Реклама

Частково новий дизайн фірмової блискавки був показаний на концепт-карі Opel GT X Experimental, який став попередником серійної моделі Mokka другої генерації. Саме цей кросовер приміряв на себе стиль «новий Opel».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!