Друге покоління Renault Captur обзавелося бензиновими, дизельними і гібридними силовими агрегатами, проте вже в наступному році асортимент поповниться звичайною гібридною версією. Не виключено, що для кросовера буде задіяний агрегат від Clio E-Tech, який приводиться в рух 1,6-літровим бензиновим мотором, якому допомагають електромотор і акумулятор на 1,2 кВт / г.
За базову версію оновленого Renault Captur дилери будуть просити від 19 095 фунтів стерлінгів (700 тис гривень), що прирівнює модель до таких кроссоверам, як Nissan Juke і Skoda Karoq. Уже в початковому виконанні Renault Captur Play французький автомобіль може похвалитися 17-дюймовими сталевими колесами, світлодіодними фарами, автоматичними двірниками і дзеркалами заднього виду з електрорегулюванням і підігрівом.
У салоні з’явилося рульове колесо з шкіряною обробкою, тканинна оббивка сидінь, клімат-контроль, 4,2-дюймовий екран панелі приладів і 7-дюймовий тачскрін інформаційно-розважальної системи з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Також є широкий спектр входять в базове устаткування опцій безпеки, в тому числі система допомоги при утриманні смуги руху, попередження про виїзд з займаної смуги, активна екстрене гальмування, розпізнавання дорожніх знаків, круїз-контроль і обмежувач швидкості.
Топову версію Renault S Edition оцінили від 22 095 фунтів стерлінгів (1 млн гривень). Вона доповнена фірмовими С-образними світлодіодними ДГЗ, 17-дюймовими легкосплавними дисками з алмазною огранюванням, переднім і заднім парктроніки, системою контролю «сліпих зон» і антеною в формі «акулячого плавника», встановленої на даху. Салон такого кросовера оброблений штучною шкірою, а дзеркало заднього виду має функцію автоматичного затемнення. Також в салоні є бездротова зарядка для смартфонів, більша мультимедійна система з 9,3-дюймовим екраном і 7-дюймовий дисплей цифровий приладової панелі.
За гібридне виконання Renault E-Tech в європі проситимуть від 30 995 фунтів стерлінгів (1,5 млн гривень). У підзаряджатися виконанні в якості силової установки використовується 1,6-літровий чотирициліндровий ДВС, вбудований стартер-генератор, звичайний електромотор і акумуляторна батарея на 9,8 кВт / г. Система розвиває сумарні 158 к.с. потужності і 340 Нм крутного моменту і має максимальний запас ходу на електротязі в 48 км.
Дизельна моторна гамма представлена 1,5-літровим чотирициліндровим агрегатом з турбонаддувом сімейства Blue dCi, який видає 95 к.с. і 240 Нм або 115 к.с. і 260 Нм крутного моменту. У парі з ними працює 6-ступінчаста механічна коробка передач, яку за доплату можна замінити на 7-ступінчасту автоматичну трансмісію.
Новинка побудована на новітній архітектурі CMF-B, завдяки чому кросовер став на 110 мм довше, на 20 мм ширше і трохи вище, ніж актуальна версія. В результаті обсяг багажника збільшився на 81 л до 536 літрів, а також зросла простір для ніг задніх пасажирів. Captur доступний з палітрою з 11 кольорів кузова та чотирьох контрастних варіантів обробки даху.