Сьогодні ми поговоримо про те, як підготувати автомобіль до холодів, навіщо необхідно провести заміну масла, що має бути в авто взимку, коли краще відвідувати мийку і ще кілька важливих моментів.
Наші зими – це справжнє випробування для водія і його автомобіля: то морози, то дощі, дороги, посипані реагентами, які шкодять гумі. Багато власників транспортних засобів, сильно не заморочуються і вважають, що проста заміна літньої гуми на зимову цілком достатньо для підготовки до зими. Деякі ще обробляють замки і ущільнювачі силіконовою змазкою, купують рідину, що не.
Але, як показує практика, слід ще провести деякі процедури по підготовці автомобіля до зими.
Необхідно перевірити фільтри і рідини
Багато експертів рекомендують зайнятися таким питанням, як зміна масла в двигуні. Причому це робиться до настання холодів і у тих авто, чий пробіг становить близько 8 000 км після проходження останнього ТО.
Обов’язково перевіряємо повітряний фільтр – він може бути переповнений пилом і брудом. А адже взимку дороги покривають реагентами і фільтр буде і їх всмоктувати.
Масло для зими
На нашому вітчизняному ринку є масло для зими. Наприклад, можна звернути увагу на масло OW3O (W – це зимова маркування, а число – це в’язкість масла). Якщо в ваших областях бувають такі низькі температури – 30, тоді вибирайте менш в’язке масло, але не порушуйте ті рекомендації, які дає виробник вашого автомобіля.
Перевіряємо антифриз
Також звертаємо увагу на антифриз. Особливо в тому випадку, якщо в рідині присутній бруд і склад мутний. Це ви можете перевірити, використавши, спеціальні тестові смужки. В принципі, завжди рекомендується проводити заміну антифризу раз на два роки. Але якщо у вас такий засіб, що містить добавки, за допомогою яких проводиться профілактика корозійних процесів, то такий склад міняємо раз в п’ять років.
Як мити автомобіль при мінусовій температурі
Фахівці радять користуватися послугами двокомпонентних мийок, де ефективно очищають автомобіль від будь-яких хімічних забруднень, ретельно продувають замки і будь-які щілини. Якщо ви раптом помили автомобіль і на вулиці температура – 10 градусів, тоді залиште дверцята відкритими хоча б на 5 хвилин. Це дасть воді, яка залишилася на прокладці дверей промерзнути.
Всі хромовані деталі автомобіля також швидко збирають на себе реагенти. Хоча виробники і покривають їх ефективними захисними засобами від агресивного середовища, необхідно після миття покрити їх консервантами. Як правило, такі засоби, змиються під час наступного миття і доведеться наносити їх заново.
Як захистити кузов
Кузов автомобіля також страждає від негативного впливу реагентів і все суміші, якими посипають дороги, роз’їдають метал. А якщо у вас на кузові ще присутні і механічні пошкодження (подряпини), то це сприяє швидкому проникненню іржі всередину.
Можна скористатися не зовсім дешевим, але дуже ефективним способом захисту кузова. Слід провести повний детейлінг з ретельним, глибоким очищенням і зафарбовує відколів. Далі проводиться полірування і покриття спеціальними захисними засобами.
Перевіряємо акумулятор
Це обладнання в зимовий час працює на знос – обігріває салон, скло і т.і. При низьких температурах падає ємність батареї, і якщо ви робите недовгі поїздки, то акумулятор не може повністю зарядитися.
Іноді буває, що при першому морозі, акумулятор повністю сідати і водій не може завести автомобіль самостійно. Щоб не зіткнутися з такою ситуацією, обов’язково перевіряємо рівень електроліту і не забуваємо зарядне обладнання, якщо прогноз обіцяє морози.
Зимовий комплект
Є стандартний «зимовий» набір водія, завдяки якому, можна вирішити масу питань. У нього повинні входити:
• інструменти (щітка для снігу, лопата, скребок для льоду);
• серветки вологі;
• силіконова змазка для ущільнювачів;
• Розмержувач для замків;
• Набір для запуску двигуна.
Також можна про всяк випадок, возити в багажнику ланцюги для льоду.
Дотримуючись наші нехитрі рекомендації, ви точно будете готові до будь-яких зимових несподіванок.