Для кожного автолюбителя покупка машини завжди тонкий і кропіткий процес, який часто вводить в ступор багатьох автомобілістів. Фахівці порталу tarantas.news склали список найпривабливіших і надійніших авто, ціна яких більше 1 млн рублів.
Honda Accord IX
Відкриває цей список Honda Accord дев’ятого генерації. Дана модель може похвалитися своїм зухвалим і стильним дизайном, який часто називають візитною карткою цього авто. Автомобіль має досить просторий салон, в якому з комфортом зможуть розміститися навіть дуже високі люди. На вторинному ринку широко представлені моделі, які мають в оснащенні 2,4-літровий “атмосферник” потужністю 180 к.с., який поєднується з АКПП.
Дана зв’язка дає моделі досить непогану динаміку, а також не доставляє проблем щодо використання при належному обслуговуванні. Також, можна зустріти і моделі з МКПП, однак їх на «вторинці» представлено значно менше.
Toyota Camry VII (XV50)
Дане авто люблять на вітчизняному ринку за його строгий і витриманий дизайн, а також за непогане оснащення і надійність. Відзначимо, що модель неймовірно ліквідна на ринку старих авто. Навіть через кілька років автомобіль є можливість продати, трохи втративши в ціні, а іноді навіть за аналогічну суму. При виборі Camry VII, то варто звернути увагу на 2,5-літровому 181-сильному варіанті в поєднанні з АКПП.
Дану версію можна вважати однією з найбільш оптимальних, так як 3,5-літровий V6 потужністю 249 к.с. може здатися комусь надмірною, а менш потужний 2,0-літровий 148-сильний агрегат є не найкращим варіантом для досить важкого автомобіля. Всі перераховані агрегати мають високий ресурс, а також не мають серйозних конструктивних недоліків.
Hyundai Sonata VII
Замикає цей список оновлена Hyundai Sonata сьомого покоління. Даний варіант є одним з найбільш свіжих авто цього рейтингу, який напевно зможе привернути увагу молодих автолюбителів, які хочуть отримати практичну, але помітну і стильну машину. Автомобіль пропонується на ринку з двома типами силових установок, а саме з 2,4-літровим бензиновим 188-сильним двигуном з G4KJ і 2,0-літровим 150-сильним G4NA.
Відзначимо, що за агрегатом G4NA тягнеться недобра слава двигуна G4KD, на стінках циліндрів якого могли з’являтися задираки, що збільшувало витрати масла і знижувало ресурс силового агрегату. Агрегат G4NA хоч і став більш надійним, однак повністю запобігти появи задирок інженери не змогли.
За відгуками автовласників, продуктивний 2,4-літровий агрегат G4KJ, є більш надійним і не доставляє великих проблем під час експлуатації.