Ціна розмитнення транспортних засобів в Україні найближчими роками не зміниться.
Останнім часом від українських водіїв, та й суспільства загалом, було чимало запитів на зменшення податків й акцизів, які накладаються при імпорті вживаних автомобілів в Україну. Іноді вартість розмитнення коштує більше самої машини, а тому офіційно імпортовані автівки значно дорожчі за ті, що досі їздять на «євробляхах».
Й хоча на певний час був введений пільговий період розмитнення, який здебільшого був зроблений для легалізації «євроблях» тепер не варто очікувати на такі поступки.
Міністерство фінансів України повідомило, що у найближчому майбутньому позиція держави у митному оформленні транспортних засобів навряд чи зміниться.
Все зводиться до необхідності наповнення бюджету. Й ініціативи та законопроекти зі зменшення вартості розмитнення можуть призвести до «дірки» у державних витратах.
«Кожний із законопроектів мав дуже суттєвий вплив на надходження до державного бюджету України, який вимірювався мільярдами гривень щороку», – повідомили у Мінфіні.
Відповідно до оцінки фінансового відомства один такий законопроект (№ 3704-1 від 03.07.2020) міг зменшити надходження акцизного податку та ввізного мита на суму 6,6 млрд грн на рік, а інший (№ 2342 від 29.10.2019) на 4 млрд. грн.