Hyundai Nexo з водневими паливними елементами вперше був показаний публіці на початку 2018 року. Nexo – це середньорозмірний кросовер преміум-класу, побудований на власній унікальній платформі з номінальним запасом ходу до 612 кілометрів при повній зарядці. Інший недолік – його ціна, яка становить близько 60 000 доларів, оскільки передова технологія паливних елементів не з дешевих.
Проте, південнокорейський автовиробник не планує відмовлятися від сегмента FCEV ні в США, ні десь ще. Це залишається вигідним вкладенням, оскільки автомобільна промисловість продовжує відходити від двигунів внутрішнього згоряння до електрифікації. Акумуляторні батареї можуть в кінцевому підсумку стати головним джерелом енергії, але FCEV поки не виключені.
Однак в даний час Hyundai планує значне оновлення для Nexo, в результаті чого його пробіг збільшиться до 800 кілометрів. Для порівняння, недавно представлена Tesla Model S Long Range Plus має запас ходу в 647 км. Model S Plaid вартістю 140 000 доларів, має заявлений запас ходу на 837 км, але Nexo коштує набагато менше.
Ця інформація про Nexo спочатку з’явилася, коли президент Південної Кореї відвідав завод Hyundai в країні і питав про лінійці Nexo. Керівництво Hyundai вважало за необхідне відповісти на питання президента, і повідомило наступне: «Ми плануємо збільшити його [Nexo] запас ходу до 800 км в майбутньому».
Причина такого особливого інтересу президента Південної Кореї до Nexo полягає в тому, що Hyundai продала більше 10 000 Nexo з тих пір, як вони надійшли в продаж в березні 2018 року. Збільшення запасу ходу автомобіля з 600 до 800 км – це серйозна заявка на перевагу технічних можливостей компанії і прагнення країни до нульових викидів. За попередніми даними, оновлений Hyundai Nexo повинен прибути десь в 2021 році.