Фахівці назвали 5 найдорожчих помилок автомобільних інженерів

Час читання: < 1 хв.
0

Фахівці назвали 5 найдорожчих помилок автомобільних інженерів, за які доводиться платити автомобілістам. Ці недоліки не видно при купівлі транспортного засобу, їх можна помітити тільки під час експлуатації машини.

Як відзначають профільні експерти, помилки допускаються не тільки при проектуванні бюджетних моделей. Нерідко вони зустрічаються в автомобілях преміального класу. Наприклад у Volkswagen Touareg, Porsche Cayenne і Volvo XC90 слабка система кріплення фар, в результаті їх нерідко знімають автомобільні злодії. З цієї причини фахівці не рекомендують залишати перераховані машини на ніч на вулиці, а заганяти в гараж.

Далі йдуть гальмівні шланги, які кріпляться настільки погано, що обірвати їх не складе великих труднощів. Цим же грішать трубки гальмівної системи. Крім цього автомобільні інженери нерідко неправильно монтують інтеркулер. Даний вузол, який відповідає за охолодження двигуна, занадто масивний, тому його кріплять поруч з колесом з правого боку, а це місце є недостатньо чистим. В результаті інтеркулер забивається брудом, що може привести до поломки двигуна і дорогого ремонту.

Реклама

Зустрічається помилка і в електричних автомобілях. Перші екземпляри комплектувалися силовим кабелем, який підключався до розетки. У них спочатку не було спеціальних фіксаторів. Це дозволяло легко від’єднати кабель під час зарядки. В результаті електромобілі почали масово викрадати. Замикає список неправильне розташування буксирувальних вушок. Вони зазвичай приварені ні до лонжерону, а до кузова під нішею, де знаходиться запасне колесо. При спробі витягти машину з грязі відірвати таке «вухо» не складе особливих труднощів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!