Японська марка розповсюдила тизери «читирьохдверки». Прем’єра моделі відбудеться вже наступного тижня, передає автоблог .
Новий седан Legacy представлять на мотор-шоу в Чікаго, який відкриється 7 лютого. Судячи по картинці, зовнішній вигляд моделі сильно не змінився, найпомітніші відмінності від попередника – інші фари та позбулися «ніжок» корпуси зовнішніх дзеркал. Більше схоже на рестайлінг, але в компанії «четирехдверка» все ж позиціонують як модель наступної генерації, вона у Legacy вже сьома за рахунком. Головне нововведення в салоні – мультимедійна система з вертикальним сенсорним дисплеєм, як у моделей Tesla і Volvo.
Втім, не виключено, що такий планшет буде лише в топових версіях Legacy, тоді як базові комплектації отримають «звичайний» екран. Так, наприклад, надійшла Toyota з оновленим Prius. Про «начинці» нової «четирехдверка» в Subaru не повідомили. Попередній седан в Штатах оснащується атмосферними «четвіркою» 2.5i (175 к.с.) і «шісткою» 3.6R (256 к.с.), обидва двигуни працюють в парі з варіатором Lineartronic.
Привід – повний, з багатодисковою муфтою підключення задніх коліс. Тим часом американські ЗМІ пророкують новому Legacy «турбочетверка» 2.4 від кросовера Subaru Ascent, доступного поки тільки в США: у позашляховика цей мотор видає 260 к.с. Попередник в Штатах втрачає покупців: у 2018 році було реалізовано 40 109 седанів Legacy, що на 19,5% менше в порівнянні з 2017-м.
Конкуренти теж в «мінусі», але їх продажу все одно істотно вище. Так, американські дилери Toyota в минулому році передали клієнтам 343 439 «четирехдверок» Camry (-11%), Ford продав у 173 600 автомобілів Fusion (він же Mondeo, -17,2%), а Hyundai Sonata розійшлася тиражем в 105 118 примірників (-20%).