Якщо у машини не запускається мотор, сучасна людина зазвичай хапається за мобільник. Але в очікуванні допомоги не гріх трошки подумати над причиною події. Не виключено, що вирішити проблему можна на місці і самому, пише Autonews
Сучасний автомобіль, як правило, зводиться миттєво – його не потрібно мучити довгими «прокрутки». Але і такі машини часом підводять, особливо на морозі: не заводиться –і все тут. Не всі причини зимових «Незапуск» пов’язані саме з морозом. Часто буває, що на холоді деякі затаєні несправності просто поспішають проявити себе. Про всяк випадок спробуємо перерахувати найбільш популярні причини примх мотора, але почнемо все-таки з чисто зимових неприємностей. Страшилки типу «заклинило мотор» або «викришиться зуби вінця маховика» відкладемо «на потім»: це тема окремої розмови.
Чисто зимові причини
Паливо вирішило покапризничать: щось рідке замерзло. Це можуть бути і краплі води в бензопроводі, і літній дизпаливо, продане вам під виглядом зимового (в паливному баку, в фільтрі – не важливо). Реальний спосіб лікування – евакуація в тепле приміщення. Ніякі антигелі та інша автохімія вже не допоможуть –це всього лише засоби профілактики, але ніяк не лікування.
Моторне масло на морозі загусло так, що стартер не в силах провернути колінвал. Ліки очевидно: див. Попередній пункт. Заливати масло по сезону потрібно було вчасно, а тепер необхідно якимось чином дістатися до теплого гаража, а вже там «вирішувати питання». Або почекати відлиги, якщо ви не дуже поспішаєте …
У дизельної машини збоять свічки розжарювання. Зрозуміло, що взимку це проявляється частіше, ніж в теплу пору: багато хто спеціально гріють свічки в кілька прийомів, перш ніж давати стартеру команду «Пуск». Коротше, треба їх міняти без роздумів, причому відразу все – гірше не буде.
Стартер крутить до неподобства повільно. Якщо масло сезонне, то винна, швидше за все, підсіла від тяжкої зимової життя батарея. Зарядити, замінити, прикурити від машини доброго сусіда, скористатися пускач – вирішуйте по ситуації і по фактичному стану АКБ. До речі – ви ніколи не замислювалися про те, що ціна нової батареї сьогодні практично порівнянна з вартістю пари заправок на АЗС? У ряді випадків така покупка цілком виправдана.
Забита вихлопна труба. Це може бути викликано чисто зимової причиною: заїхали задом в замет, наприклад. Зрозуміло, що трубі, як і вихлопу, потрібно «дати свободу».
У ряді випадків евакуатор – порятунок. Наприклад, якщо в дизельної машині застигло паливо, то кращий вихід з положення – поїздка з чиєюсь допомогою в тепле приміщення.