Автовиробники розділилися через рішення ЄС не забороняти ДВЗ

Час читання: < 1 хв.
Автовиробники розділилися через рішення ЄС не забороняти ДВЗ

Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку, але викликав суперечки серед автовиробників. Найгучнішу критику висловили Volvo та Kia.

У Volvo заявили, що вже готові повністю перейти на електромобілі й вважають, що інші компанії також мали достатньо часу для підготовки. На їхню думку, пом’якшення вимог послабить конкурентоспроможність Європи та посилить її відставання від Китаю. Подібну позицію підтримав і керівник Polestar. Водночас представники німецького автопрому, навпаки, назвали нові правила недостатньо гнучкими для збереження двигунів внутрішнього згоряння.

Реклама

Kia побоюється, що послаблення обмежень для авто з ДВЗ знизить попит на електромобілі, у розвиток яких компанія вже вклала значні кошти. Це може поставити під загрозу мільярдні інвестиції.

Натомість Volkswagen і Renault підтримали ініціативу. BMW загалом позитивно оцінила збереження ДВЗ, але вважає план недостатньо продуманим. Раніше про ризики повної відмови від традиційних двигунів також заявляли Toyota, Stellantis і Mercedes-Benz.

За новою пропозицією Єврокомісії, з 2035 року викиди нових авто мають скоротитися не на 100%, а на 90%. Це дозволяє виробникам і надалі випускати гібриди, а повна заборона двигунів внутрішнього згоряння більше не передбачається.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ДЖЕРЕЛОautonews.com

Немає записів для відображення