Реальні далекі поїздки на електромобілі залежать не лише від ємності батареї, а й від швидкості відновлення пробігу на швидкій зарядці. ADAC провів тест, де всі машини рухалися в однакових умовах, а розрахунок робився на 90% виміряного пробігу з однією короткою зупинкою на 20 хвилин зарядки. За результатами аналізу десять моделей подолали понад 800 км, а лідер наблизився майже до чотирьох сотень кілометрів.
Першим став Porsche Taycan Performance Plus з 981 км: 513 км на 90% батареї і ще 468 км після короткої “піт-стоп” зарядки. Друге місце посів Hyundai IONIQ 6 2WD з 931 км, де аеродинаміка та стабільна швидка зарядка компенсують порівняно невелику батарею. Третє місце зайняв Audi A6 Avant e-tron performance (921 км), показавши гарний баланс між економічністю на трасі та темпом підзарядки.
У десятці також важливі нюанси: Audi Q6 e-tron performance (884 км) демонструє, що кросовер може бути далекобійним, Lucid Air Grand Touring AWD (859 км) відзначається найдовшим чистим пробігом, але швидка зарядка додає менше, а BMW iX xDrive50 (835 км) показав найкращий трасовий результат, проте зарядка трохи повільніша.
Далі йдуть Hyundai IONIQ 9 (832 км) з рівною поведінкою на дальняку, Mercedes EQS 450+ (825 км) і EQE SUV 350+ (806 км) завдяки аеродинаміці та передбачуваному поповненню запасу ходу. Завершує топ-10 XPeng G6 Long Range (820 км) – єдиний китайський учасник, який скромно стартує, але добре відіграється на швидкій зарядці.




