Названо всі слабкі місця двигуна Volkswagen 1.2 TSI EA111

Час читання: 2 хв.
Названо всі слабкі місця двигуна Volkswagen 1.2 TSI EA111

Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009 по 2015 рік. Він мав бути економічною заміною старих атмосферних моторів 1.6, але на практиці став одним із найпроблемніших двигунів концерну VAG.

Цей мотор зустрічається у Volkswagen Polo та Golf VI, Skoda Fabia і Roomster, Seat Ibiza. Потужність – від 85 до 105 к.с., чого вистачало для міста, але серйозні проблеми з надійністю часто перекреслювали його переваги.

Реклама

Головна слабка ланка – ланцюг ГРМ. Його вважали необслуговуваним, але насправді він розтягувався або рвався вже на 50-80 тис. км. Обірваний ланцюг майже завжди призводив до дорогого ремонту двигуна. Після 2012 року Volkswagen визнав проблему й перейшов на ремінний привід у моторах нового покоління EA211.

Ще одна поширена проблема – паливна система. Зношується паливний насос високого тиску, через що двигун погано заводиться і з’являються помилки. Ситуацію погіршує неякісне пальне, яке прискорює знос насоса та форсунок.

Турбіна також не відзначається довговічністю. Уже до 100 тис. км можуть з’явитися втрата потужності, сторонні шуми та аварійний режим. Найчастіше виходить з ладу електричний актуатор турбіни. Його можна замінити окремо, але проблема часто повторюється.

Двигун погано переносить короткі поїздки. Він довго прогрівається, працює на холодній оливі, що прискорює знос деталей і шкодить турбіні. Тому авто, яке їздило лише на короткі дистанції, – найгірший варіант.

Перед купівлею автомобіля з 1.2 TSI EA111 варто перевірити, чи мінявся ланцюг ГРМ, зробити діагностику паливної системи й турбіни та дізнатися, як саме експлуатували авто. Найкращий вибір – машини після 2012 року або з двигуном EA211, який із заводу має ремінний привід ГРМ.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення