Деякі іномарки можуть здивувати не тільки комфортом, а й дуже дорогим обслуговуванням. Навіть якщо машина виглядає доступною на вторинному ринку, її сервіс здатний сильно вдарити по бюджету. Якість матеріалів і складність конструкції часто визначають, скільки доведеться витрачати на ремонт і технічне обслуговування. У підсумку є моделі, які коштують недешево і при цьому потребують значних щорічних витрат.
У список увійшли десять поширених іномарок, які часто здаються вигідними, але можуть виявитися дуже затратними. Land Rover Discovery зазвичай потребує великих вкладень навіть у базовий сервіс, а багато деталей доводиться міняти повністю. Mercedes S-класу W221 теж виглядає привабливо на вторинному ринку, але його електроніка, підвіска та інші системи коштують дорого в ремонті.
Volkswagen Passat B7 відомий проблемними двигунами, які можуть вимагати дорогого ремонту. BMW 7 Series з різними індексами теж здатен “з’їдати” великі суми через складний мотор і електроніку. Ford Mustang тягне за собою високі витрати через вимогливі двигуни, а Porsche Cayenne Turbo першого покоління може обійтися у величезні суми при ремонті турбіни або мотора.
Серед японських і німецьких моделей теж є дорогі в утриманні варіанти. Nissan Maxima потребує дорогих олив і якісного палива, Audi A8 має вкрай дорогу електроніку й складні системи. Subaru Forester з опозитним мотором вимагає спеціалізованого сервісу, а Mazda 6 відзначається слабкою підвіскою, що потребує частих вкладень.
Перед покупкою іномарки важливо враховувати не тільки вартість машини, але й те, скільки доведеться витрачати на її подальше обслуговування. Деякі моделі можуть стати неприємним фінансовим сюрпризом навіть для досвідчених водіїв.




