8 типових помилок водіїв, які перейшли з механіки на автомат

Час читання: < 1 хв.
8 типових помилок водіїв, які перейшли з механіки на автомат

Багато водіїв, втомлених від механіки, мріють про автомат. На перший погляд, це просто: сів, натиснув газ і поїхав. Але перехід на АКПП може бути складним, особливо для тих, хто звик до “механіки”. Статистика показує, що майже третина новачків стикається з поломками коробки вже в перший рік через старі звички.

Типові помилки включають: запуск двигуна без переведення важеля в “P”, використання лівої ноги на гальмі, часті перемикання між “D” та “N”, котіння на нейтралі з гірки та неправильне паркування. Всі ці дії шкодять коробці, фрикціонам і гальмам.

Реклама

При обгонах краще використовувати kick-down або спортивний режим, а не різке натискання газу постійно. Взимку після запуску авто дайте АКПП попрацювати хвилину, щоб олія прогрілась. Також важливо стежити за ознаками проблем: ривки, затримки перемикання, сторонні звуки. Масло в автоматі потрібно міняти кожні 40-60 тисяч км за рекомендацією виробника.

АКПП – це комфорт, але тільки для тих, хто готовий забути старі звички. Правильне користування коробкою не тільки збереже гроші на ремонті, а й подарує справжнє задоволення від їзди.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення