Топ-6 дизельних двигунів, які розчарували власників

Час читання: < 1 хв.
Топ-6 дизельних двигунів, які розчарували власників

Дизельні двигуни вже давно використовують не лише в вантажівках і тракторах. Сьогодні це економія палива, велика тяга та потужність. Але не всі дизелі надійні – деякі виявляються дорогими та проблемними у ремонті. Розглянемо мотори, яких краще уникати.

Mercedes OM629 (2005-2010, E, S, GL, ML) – 4-літровий V8. Проблеми з форсунками, паливним насосом і турбіною, схильний до перегріву, що пошкоджує поршні та головку блоку. Може потребувати капремонту вже до 150-200 тис. км.

Реклама

Land Rover 276DT (2004-2010, Discovery, Range Rover, Jaguar, Peugeot, Citroen) – 2,7-літровий V6. Часто виникають проблеми з масляним голодуванням, колінвалом і термостатом, а також з ременем ГРМ. Навіть регулярне обслуговування не завжди допомагає.

Renault V9X (2008-2015, Infiniti, Nissan, Renault) – V6. Ланцюг ГРМ розтягується до 100 тис. км, масляні кільця залипають, можуть зноситися вкладиші. Ресурс двигуна близько 250 тис. км, що для дизеля невисоко.

BMW N47 (2007-2018, BMW, Mini, Toyota) – проблеми з ланцюгом ГРМ, заслінками впускного колектора, форсунками та демпфером шківа. Ланцюг може порватися до 100 тис. км, ремонт часто вимагає зняття двигуна.

Jeep EXF (2011-2018, Jeep Grand Cherokee, Chrysler 300C, Maserati) – V6 від Fiat/VM Motori. Проблеми з колінвалом, вкладишами, ТНВД, системою EGR та підтіканням масла. Навіть після модернізації проблеми залишилися.

VW EA153 (2003-2009, Volkswagen Transporter, Touareg) – 5-циліндровий дизель. Алумінієвий блок чутливий до поганого палива, зношуються теплообмінник, насос-форсунки та розподільний вал вже до 150-200 тис. км.

Навіть сучасні дизелі можуть приносити проблеми. Перед покупкою варто перевіряти репутацію двигуна та готуватися до можливих витрат на ремонт.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення