У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у них. Джон Макніл, колишній керівник продажів Tesla, розповів, що компанія вивчала китайські електромобілі, щоб перейняти ефективні рішення і зробити свої моделі доступнішими та масовими.
Одним із головних уроків стала уніфікація деталей між моделями. Наприклад, у Tesla Model 3 та Model Y до 75% компонентів спільні, що прискорює виробництво та знижує витрати. Китайські бренди, як BYD, пішли ще далі: однакові мотори, теплові насоси та дроти використовуються в різних моделях, що спрощує виробництво та обслуговування.
Для порівняння, у Toyota навіть другорядні елементи відрізняються між моделями, що ускладнює виробництво і збільшує витрати.
Глибока уніфікація деталей – це стратегія для швидко зростаючих компаній, яка дозволяє масштабувати виробництво і утримувати конкурентні ціни. Tesla, BYD та Rivian активно використовують цей підхід, проектуючи та виробляючи ключові компоненти самостійно.
Сучасний автопром прагне максимально уніфікувати внутрішні частини автомобілів, не втрачаючи якість і стиль. Китайські виробники задають темп, а світові лідери уважно переймають їхні методи, щоб залишатися конкурентними на ринку електромобілів.




