Плани ЄС щодо заборони ДВЗ у 2035 році опинилися під питанням

Час читання: < 1 хв.
Плани ЄС щодо заборони ДВЗ у 2035 році опинилися під питанням

Перехід Європи на електромобілі йде набагато повільніше, ніж прогнозували п’ять років тому. Головна причина – нестача зарядної інфраструктури. Якщо до 2030 року не з’явиться ще приблизно 3,5 млн зарядок, швидкого зростання популярності електрокарів не буде.

Це ускладнює план ЄС відмовитися від бензинових та дизельних авто до 2035 року. Автовиробники розуміють, що різкий перехід малоймовірний, тому шукають компроміси. Один із варіантів – електромобілі з підвищеним запасом ходу, де маленький двигун внутрішнього згоряння працює лише як генератор. Такий підхід уже використовує Mazda у моделі MX-30.

Реклама

Хоча Європа й надалі робить ставку на “чисті” електромобілі, багато брендів, зокрема Toyota і Hyundai, активно розвивають гібриди. Це допомагає зменшити середні викиди по модельних рядах. Renault продовжує інвестувати в електрокари, але не відкидає ідею моделей зі збільшеним запасом ходу. Компанія може використати свої напрацювання у гібридах та нові платформи AmpR.

BMW теж має досвід створення таких систем. Раніше бренд випускав i3 REx із маленьким двигуном-генератором, що давав змогу проїжджати до 350 км без зарядки. Зараз BMW разом із ZF вивчає нові рішення в цій сфері.

У США Stellantis готує пікап RAM 1500 Ramcharger, який зможе долати понад 1100 км на одній заправці завдяки гібридній схемі. Volkswagen через американський бренд COUT також працює над електромобілями з великим запасом ходу.

Китайські компанії – BYD, Aito, Li Auto – уже продають позашляховики з такою технологією. Можливо, освоєння цих гібридних електросистем допоможе Європі зміцнити позиції на світовому ринку електромобілів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення