Mercedes-Benz детально представила стратегію обслуговування та заміни батарей у своїх електромобілях. Компанія заявляє, що високовольтні акумулятори розраховані на весь термін служби авто за нормальної експлуатації, хоча точну кількість років не уточнюють. Гарантійні умови залежать від моделі: для EQS та EQE – до 10 років або 250 тис. км, для EQA, EQB, EQC та інших – 8 років або 160 тис. км.
Якщо ємність батареї падає нижче 70%, Mercedes пропонує ремонт або заміну окремого модуля, а за потреби – встановлення відновленого акумулятора. Компанія розвиває сервіси глибокої діагностики, модульного ремонту та централізованого відновлення батарей, а також інвестує в переробку з поверненням до 96% матеріалів. Такий підхід дозволяє знизити експлуатаційні витрати та підвищити доступність обслуговування.
Mercedes також підтверджує впровадження двосторонньої зарядки V2H та V2G з 2026 року, але відмовляється від V2L через конструкційні обмеження. Компанія не підтримує ідею швидкої заміни батарей, роблячи ставку на розвиток потужної зарядної інфраструктури. Бренд орієнтований на тривалий термін служби електромобілів, хоча точні прогнози на 30-40 років не надаються.




