Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Час читання: < 1 хв.
Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки застерігають: після тривалої стоянки на морозі не завжди варто користуватися ручним гальмом, адже машина може не зрушити з місця. При спробі рушити іноді чути гучний стукіт, а задні колеса залишаються заблокованими, хоча проблема часто не пов’язана з поломкою гальмівної системи.

Під час руху по сніговій каші, мокрому асфальту або калюжах гальма збирають на себе вологу та реагенти з дороги. Вода проникає на поверхні колодок, барабанів і в мікрозазори. Коли автомобіль ставлять на ручне гальмо, колодки щільно притискаються до дисків або барабанів, а при сильному морозі залишки вологи перетворюються на лід, який буквально склеює деталі. Це особливо характерно для машин з барабанними гальмами через їхню закриту конструкцію, яка гірше відводить воду.

Реклама

Щоб уникнути блокування гальм, після поїздки по калюжах рекомендується ставити машину на рівну площадку, утримуючи педаль гальма, і переводити коробку передач на першу передачу. Для автомобілів з автоматичною коробкою достатньо встановити селектор у режим “Паркінг”, де блокується вихідний вал. Після цього можна відпускати педаль гальма та вимикати двигун.

Важливо уникати парковки на похилих ділянках, адже навіть при дотриманні всіх правил гальма можуть не блокуватися, і автомобіль здатний зрушити з місця. Дотримання цих рекомендацій допомагає запобігти небажаному замерзанню гальм і забезпечує безпечний старт після стоянки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення