Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі – Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4 – на вплив на довкілля та зручність використання. Особливу увагу приділили запасу ходу, часу зарядки та енергоспоживанню опалення в мороз. Для порівняння тестували бензиновий Seat Ibiza.
Взимку запас ходу електромобілів зменшується. Dacia Spring підходить лише для коротких поїздок: у теплу погоду його запас ходу – 180 км, взимку – до 119-133 км. Hyundai Inster та VW ID.4 мають більші батареї і кращий запас ходу навіть у холод: 196-219 км.
Обігрів салону сильно впливає на батарею. Dacia Spring прогріває салон повільно, Hyundai Inster має тепловий насос і комфортний обігрів без великого навантаження на батарею, а VW ID.4 швидко прогрівається і додатково виграє запас ходу при попередньому прогріві від мережі.
Зарядка у всіх трьох моделей “достатня”. Dacia Spring заряджається 40 хвилин до 80%, Hyundai Inster – 31 хвилину, VW ID.4 – 27 хвилин. Seat Ibiza у холоді витрачає стабільно паливо, і тепло від двигуна обігріває салон без втрати запасу ходу.
За екологічними показниками найкращі – Dacia Spring та Hyundai Inster (5 зірок), VW ID.4 – 4,5 зірки, Seat Ibiza – менше 4 зірок. Технічний директор Green NCAP зазначив, що електромобілі різняться за комфортом і підходять для різних потреб: Dacia Spring – для коротких поїздок, а Hyundai Inster та VW ID.4 – для далеких поїздок у холодну погоду.




