Після кількох місяців судових позовів у США, де власники електричного кросовера ID.4 звинуватили Volkswagen у небезпеці через сенсорні кнопки на кермі, німецький автовиробник подав клопотання про відхилення справи. Позивачі стверджують, що сенсорні кнопки ненавмисно активують адаптивний круїз-контроль, що іноді призводить до аварій, а деякі з них навіть зізнаються, що тепер бояться керувати своїми авто через можливий ризик.
Volkswagen же заперечує будь-яку несправність і стверджує, що випадкове включення системи може лише засмутити водія, але не становить технічної проблеми. Коментуючи один із інцидентів, коли позивачка зачепила кнопку активації адаптивного круїз-контролю під час паркування і її авто розігналося та врізалося в дерево, представники VW зазначили, що водійка не намагалася натиснути на гальмо. Щодо іншої подібної ДТП адвокати компанії наголошують, що немає свідчень події, оскільки реєстратор машини не працював.
У Volkswagen додають, що гарантійні вимоги колективного позову не мають підстав, а самі позивачі не змогли чітко вказати на дефект, який нібито характерний для електричного кросовера ID.4.




