Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової лінійки баварської компанії. Однак перші нариси дизайну цього авто свідчать про те, що технологія зовнішнього вигляду зайняла майже 20 років напруженої роботи команди інженерів і дизайнерів.
Спочатку ідея створити великий преміальний позашляховик зустрічала значний опір усередині керівництва концерну в Мюнхені. Топ-менеджери довго сумнівалися щодо доцільності виробництва такого типу автомобілів, вважаючи, що європейський ринок просто не готовий прийняти таку потужну машину преміум-класу.
Лише після довгих обговорень та проведення низки маркетингових досліджень керівництво вирішило затвердити проект розробки нового флагмана сімейства позашляховиків. Тепер BMW X7 впевнено займає свою нішу серед найбільш затребуваних представників сегменту люксових SUV по всій земній кулі. Ця історія яскраво ілюструє роль професійних дизайнерів , яким вдається візуалізувати ідеї майбутніх продуктів та переконати керівництво компанії у потенціалі новаторських рішень.




