Subaru вирішила переглянути свою стратегію в галузі автомобілів. Компанія оголосила, що зосередиться на гібридах та машинах із класичними бензиновими двигунами, відклавши частину великих інвестицій у виробництво електрокарів.
Початковий план Subaru включав вкладення 9,7 млрд доларів у розробку та випуск електромобілів. На даний момент компанія вже інвестувала 1,9 млрд доларів, а 7,8 млрд, що залишилися, перебувають на перегляді.
Президент Subaru Ацуші Осакі заявив, що зростання попиту на гібриди і зростання інтересу до двигунів внутрішнього згоряння роблять розумним перенесення повномасштабних EV-проектів.
Незважаючи на коригування, Subaru зберігає плани із запуску чотирьох нових електричних кросоверів, створюваних спільно з Toyota. Їхній вихід, як і раніше, очікується до кінця 2026 року.
Subaru стала вже третім великим японським брендом, який вирішив уповільнити перехід на повністю електричні моделі. Раніше Toyota вдруге перенесла старт будівництва заводу з виготовлення акумуляторів нового покоління, який тепер має розпочати роботу у 2028 році.
Натомість світові показники демонструють позитивну динаміку. За даними Rho Motion, глобальний продаж електромобілів у жовтні досяг 1,9 млн штук — на 8% більше, ніж роком раніше. За перші десять місяців 2025-го річне зростання склало 23%.




