Renault планує здешевити електромобілі в масовому сегменті, зосередившись на зниженні виробничих витрат. За словами Клеа Мартіне, віце-президента з питань сталого розвитку Renault і Ampere, основна причина високої ціни електрокарів у порівнянні з ДВЗ — дорогі батареї та електроніка.
Компанія вже об’єднує заводи і постачальників у Франції в єдину логістичну зону, що дозволило запропонувати Renault 5 за більш доступною ціною. Тепер Renault має намір скоротити виробничі витрати на 40% до 2028 року щодо першої версії Megane E-Tech.
Ключові заходи включають перехід на акумулятори LFP для декількох моделей, оптимізацію електричних приводів і спрощення електроніки. Однак Мартіне зазначила, що Китай контролює майже весь ринок сировини і компонентів для LFP, що ускладнює локалізацію.
Renault робить ставку на європейське виробництво акумуляторів спільно з AESC, а також на розвиток переробки старих батарей до 2030 року. Водень і e-fuel компанія не розглядає як масове рішення для легкового транспорту, зосередившись на комерційному секторі.
Тема вартості особливо важлива для покупців, які вибирають, яке авто купити в найближчі роки, і виробник розраховує, що оновлена стратегія зробить електромобілі доступнішими.




