Автоексперт пояснив, що шкідливіше для двигуна взимку: прогрів чи холодний старт

Час читання: < 1 хв.
Автоексперт пояснив, що шкідливіше для двигуна взимку: прогрів чи холодний старт

З настанням холодів для багатьох водіїв стає актуальним питання правильного прогрівання двигуна. Експерт попередив, що ігнорувати цей процес при зниженні температури до +5 градусів небезпечно, тому що від нього безпосередньо залежить термін служби двигуна та трансмісії .

При зниженні температури до +5 прогрівання двигуна стає необхідною процедурою. Прогрівати двигун потрібно протягом 1-2 хвилин. При нижчих температурах – до 5 хвилин на холостому ході. Після цього слід плавно розпочати рух до повного прогріву. Як правило, це займає 10–20 хвилин або 5–10 км шлях.

Реклама

Експерт зазначив, що як рух, так і гальмування необхідно проводити плавно, оскільки гальмівна система також має свою специфіку роботи, особливо за дуже низьких температур. Довгий прогрів двигуна малоефективний і навіть шкідливий. Працюючи холодного мотора на холостому ходу утворюється сильний нагар на свічках , клапанах і каталізаторі .

Крім того, при прогріві двигун більш токсичний і негативно впливає на навколишнє середовище. У русі прогрів систем автомобіля відбувається швидше і рівномірніше. Холодний старт небезпечний для двигуна та інших систем авто, наприклад АКПП: холодна олія має низьку плинність і не завжди потрапляє до всіх деталей ДВЗ. Деякі елементи змащуються і охолоджуються за рахунок розбризкування, що неможливо при занадто густій ​​оливі.

Таким чином, оптимальний режим прогріву повинен поєднувати короткий холостий хід і плавний рух — це забезпечує захист двигуна і коробки передач від зносу в зимовий період.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення