Чому електропікапи ще не готові повністю замінити дизельні та бензинові моделі

Час читання: < 1 хв.
Чому електропікапи ще не готові повністю замінити дизельні та бензинові моделі

Електричні пікапи в США стикаються з низкою серйозних проблем, хоча раніше очікування щодо їхньої популярності були високими. Статистика продажів показує значне падіння попиту на моделі на кшталт Ford F-150 Lightning, і головні причини цього криються у кількох об’єктивних факторах.

По-перше, висока вартість. Ціни на електропікапи суттєво перевищують вартість аналогічних моделей з двигунами внутрішнього згоряння, що відштовхує покупців, особливо тих, для кого економічний фактор є ключовим при виборі авто.

Реклама

По-друге, зменшення запасу ходу під навантаженням. Для пікапа важливо, щоб він міг долати великі відстані з повним завантаженням, але електропікапи помітно втрачають дальність ходу при перевезенні важких вантажів, що робить їх менш привабливими для бізнесу.

Ще однією проблемою є недостатньо розвинена інфраструктура зарядних станцій. Особливо бракує високошвидкісних пристроїв, здатних забезпечити зарядку автомобіля з важким причепом, що гальмує поширення електропікапів.

Велику роль відіграє й зменшена вантажопідйомність через велику масу батарей. Це знижує корисне навантаження і ставить під сумнів ефективність електропікапів для комерційних автопарків, які прагнуть максимальної віддачі від вкладених коштів.

Також негативно впливає холодна погода: при низьких температурах ємність акумуляторів і ефективність електродвигунів падають, а споживання енергії системою опалення та додаткового обладнання скорочує пробіг ще більше.

Попри ці труднощі, виробники продовжують удосконалювати технології та шукати рішення, які дозволять подолати наявні обмеження і зробити електропікапи більш привабливими для ринку.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення