За даними Асоціації автовиробників і автодилерів Великої Британії (SMMT), у жовтні 2025 року на ринку зафіксовано помірне зростання: зареєстровано 144 948 нових автомобілів, що на 0,5% більше, ніж роком раніше.
Однак за сухими цифрами стоїть набагато важливіша тенденція — частка електрифікованих автомобілів (включаючи електромобілі, підключаються і звичайні гібриди) перевищила 50%, а продажі повністю електричних моделей зайняли 25,4% ринку.
Це друге за величиною досягнення електромобілів за рік і прямий результат зусиль автовиробників, таких як Kia, Ford, Nissan і Polestar. Моделі Puma, Sportage і Mini Cooper стали лідерами продажів, а Golf, колись фаворит британців, змістився на четверте місце. Інтерес також зростає до брендів другого ешелону, включаючи BYD і Cupra.
Однак над ринком нависла загроза — можливе скасування податкових пільг в рамках програми ECOS, що стимулює корпоративні покупки електрокарів. Якщо уряд відмовиться від підтримки, це може уповільнити електрифікацію, послабити довіру покупців і знизити інвестиції в зелені технології.
Зростання електрифікованих продажів — це закономірний результат багаторічної трансформації. Однак політична нестабільність може обнулити цей прогрес. Щоб досягти цільових 80% частки EV до 2030 року, Велика Британія повинна не тільки зберігати, але й розширювати заходи підтримки.




