Porsche продовжує збільшувати асортимент електромобілів, і цього разу увага прикута до оновленого Macan GTS 2026 модельного року. Цей повністю електричний кросовер розташувався між Macan Turbo та Macan 4S, поєднуючи потужність і привабливу ціну.
Потужність та динаміка
Macan GTS оснащений двома електромоторами – спереду та ззаду – які розвивають максимальну потужність 563 к.с. (420 кВт) та крутний момент до 955 Нм. У режимі Overboost автомобіль демонструє свій повний потенціал, а в звичайному режимі потужність знижується до 509 к.с. (320 кВт), що відповідає показникам Macan 4S. Для порівняння, Turbo пропонує 630 к.с.
Розгін до 100 км/год займає всього 3,6 секунди, а максимальна швидкість обмежена 249 км/год. Задній мотор аналогічний тому, що встановлений у Turbo, і доповнений інвертором на основі карбіду кремнію з струмом 900 А.
Батарея ємністю 100 кВт·год підтримує швидку зарядку потужністю до 270 кВт: від 10% до 80% зарядки – за 21 хвилину в ідеальних умовах. Запас ходу офіційно поки не оголошено, але очікується близько 463 км, як у моделей 4S і Turbo.
Шасі та керованість
Porsche приділила особливу увагу ходовій частині, щоб Macan GTS відчувався як спортивний автомобіль. У стандарті встановлені обмежений диференціал задніх коліс, спортивна пневматична підвіска з пониженим кліренсом та пакет Sport Chrono з режимом Track Endurance.
Режим Track Endurance, запозичений від Taycan, контролює температуру батареї, запобігаючи зниженню продуктивності на трасі та дозволяючи довше підтримувати пікову потужність.
Розподіл ваги оптимізований: 48% спереду та 52% ззаду, що забезпечує стабільність. Система Torque Vectoring Plus у парі з заднім диференціалом точно розподіляє тягу, імітуючи поведінку спортивного купе. Для ще більшої маневреності доступна опція заднього рульового управління.
Дизайн та екстер’єр
Macan GTS вирізняється ексклюзивними переднім та заднім бамперами й чорними декоративними елементами – вперше в лінійці вони йдуть у базовій комплектації. З літа 2026 року ці деталі стануть доступними для інших версій через новий пакет Sport Design. Стандартні 21-дюймові диски темно-сірого Macan Design можна замінити на 22-дюймові RS Spyder Design для ще більш агресивного вигляду.
Інтер’єр та комфорт
Салон поєднує спортивний стиль і комфорт: оббивка Race-Tex поєднується з натуральною чорною шкірою на кермі, центральній консолі та дверних панелях. Атмосфера салону створює відчуття динамічної їзди без шкоди для комфорту.
Ціна та доступність
Попередні замовлення на новий Macan GTS вже відкриті, стартова ціна – 103 тисячі доларів. Перші автомобілі надійдуть покупцям навесні 2026 року. Це робить модель привабливою для тих, хто шукає потужний електрокар із преміальним відчуттям без надмірних витрат.