Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після завершення 30 вересня дії федеральної податкової пільги в розмірі 7 500 доларів ціни на більшість електромобілів майже миттєво зросли на цю суму, що торкнулося як прямих покупок, так і популярного раніше лізингу.
Автовиробники почали шукати способи пом’якшити наслідки для покупців, пропонуючи суттєві знижки, більш доступні комплектації або навіть припиняючи виробництво найменш затребуваних моделей. Так, корейська компанія Hyundai пропонує бонус до 11 тисяч доларів при покупці нового Ioniq 5 2025 року.
Американські гіганти General Motors та Ford також активно намагаються залучити клієнтів. GM розробила схему, яка дозволяла б включити податковий кредит у лізингові умови, проте згодом від цієї ідеї відмовилися без пояснень. Минулого тижня Tesla презентувала нові, більш доступні версії своїх популярних моделей — Model 3 та Model Y.
Деякі бренди обрали радикальніший підхід, повністю припинивши виробництво окремих електромобілів. Acura згорнула випуск електричного позашляховика ZDX, а Stellantis відклала вихід на ринок пікапа RAM 1500 REV. Експерти вважають, що такі рішення показують серйозність намірів компаній зберегти продажі в умовах нових економічних реалій.
Зараз кожен автовиробник шукає свій шлях для стабілізації ринку, і головне завдання — не стільки збільшити продажі, скільки утримати їх на поточному рівні, забезпечуючи хоча б мінімальну стабільність у швидко змінних умовах.