Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія, раніше що випускала за ліцензією японські автомобілі та мотоцикли, розширює межі можливого в автопромі та б’є рекорди з продажу.
Але не завжди в історії цього бренду все складалося вдало. І стосувалося це, зокрема, двигунів. В окремих випадках Kia доводилося проводити масштабні відкличні кампанії та відповідати на колективні позови від своїх клієнтів у суді.
Видання “SlashGear” склало п’ятірку найгірших двигунів Kia за всю історію. Ось як виглядає його анти-рейтинг:
1. Theta II (2-літровий GDI / 2,4-літровий GDI) – 2011-2015
Яскравий приклад того, як до критичних несправностей може призвести неякісне виробництво.
Автомобілі з 2- та 2,4-літровими моторами Theta II 2011-2012 років випуску були відкликані через скупчення металевої стружки, що залишилася після виробництва, навколо колінвала, що призводило до масляного голодування двигунів.
Пізніше з’ясувалося, що моделі з безпосереднім впорскуванням (GDI), випущені в період з 2011 по 2014 рік, мали характерну проблему, через яку критично важливі компоненти двигуна відчували нестачу масла, що призводило до поломок. Причому це відбувалося на ранніх пробігах – або під час гарантійного періоду, або незабаром після його закінчення.
У Kia та Hyundai відреагували на цю проблему не одразу, але, за чутками, знали про неї, що в підсумку призвело до судових тяжб з клієнтами та величезних фінансових і репутаційних втрат.
2. J3 (2,9-літровий дизель CRDi) – 2001-2009
Сімейство 4-циліндрових дизельних двигунів, яке страждало від проблем з електрикою, витоків охолоджувальної рідини, масляного голодування через зношений масляний насос, а також системи подачі пального.
Неякісний “дизель” швидко виводив такий мотор з ладу, але навіть без цих проблем двигун був невдалим.
3. Lambda II (3,3-літровий V6 GDI) – з 2014 року по теперішній час
Минулого року щодо цього мотора була подана скарга на детонацію, що призвело до початку розслідування з боку організації NHTSA.
Lambda V6 у варіанті з безпосереднім впорскуванням встановлювався у багато моделей Hyundai та Kia та прославився стуком, а також обширними проблемами відкладення вуглецю. Це призводило до нестачі повітря в камері згоряння, неправильної паливно-повітряної суміші та детонації.
Крім того, на такі мотори скаржилися за їх високий витрат масла та не найвищий ресурс порівняно з японськими конкурентами.
4. Nu (1,8-літровий / 2-літровий GDI) – з 2013 року по теперішній час
Два мотори, спочатку комплектувалися надійною системою MPI, але потім перейшли на безпосередній впорск GDI.
У них ті ж проблеми, що й у двигунів сімейства Theta II, а також інші неприємності. Наприклад, шатунний підшипник, який виходить з ладу і призводить до більш серйозних проблем з ДВЗ.
Також мотори Nu GDI страждали від накопичення нагару та підвищеного витрати масла, а також стуку поршня на холодну.
5. Gamma (1,6-літровий мотор GDI) – з 2008 року по теперішній час
Ще один двигун Hyundai та Kia з безпосереднім впорскуванням, який не здобув такої ж сумної слави, як його побратими, але все ж не виявився супернадійним.
У 1,6-літрового мотора Gamma GDI є потенційні проблеми, такі як пробиття прокладки клапанної кришки ГБЦ, що призводило до витоків масла. Крім того, двигун свого часу перевіряли на пожежонебезпечність, а також критикували за накопичення нагару та дивні шуми під час роботи.