Land Rover прекрасно розуміє, що клієнти цінують індивідуальність, тому нова модель Defender 2026 буде доступна з різноманітними варіантами кастомізації: контрастні дахи, стильні наклейки, подовжувачі колісних арок і позашляхове спорядження, включаючи масивні багажники на дах. Така варіативність дозволить власникам підкреслити унікальність свого автомобіля.
Новий компактний Defender відрізняється від старших моделей своїми пропорціями, багато в чому завдяки інноваційній платформі EMA. На відміну від традиційних моделей з двигунами внутрішнього згоряння, розташованими вздовж капота, електрична архітектура зроблена раціональнішою, що збільшує внутрішній простір салону при подовженому передньому звисі. Колісна база стала довшою по відношенню до загальної довжини, зберігаючи при цьому короткий задній звис, характерний для Defender 90 і 110.
Вертикальне вітрове скло і аеродинамічно продумане заднє скло в дверцятах багажника створюють унікальний зовнішній вигляд. Кришка багажника при цьому буде відкриватися в бік. Хоча прототип не оснащений запасним колесом, є висока ймовірність, що серійна версія отримає його.
Інтер’єр нового Defender буде більш цифровим у порівнянні з простим і зносостійким салоном повнорозмірного джипа. Розміри дисплеїв збільшаться, а новий користувальницький інтерфейс, що з’являється також у майбутніх моделях JLR, забезпечить сучасний досвід керування. У салоні буде тільки два ряди сидінь – семимісні комплектації не плануються. Можлива поява додаткового відкидного шостого сидіння між водієм і переднім пасажиром, що додає трохи більше місця для пасажирів.