Чому автомобілі переходять від гайок до болтів для кріплення коліс

У деяких автомобілях для кріплення коліс використовуються гайки, а в інших – болти. Різниця між цими елементами може здатися незначною, але не для автовиробників. Поступово все більше автомобільних компаній переходять на болти замість гайок для кріплення коліс своїх машин. І в цьому є певний сенс.

Всі звикли, що гайки накручуються на шпильки, що виступають із ступиці колеса. Це проста та надійна конструкція. Однак болти повністю виключають використання шпильок. Вони вкручуються безпосередньо в ступицю, створюючи більш міцне та надійне кріплення для колеса, що позитивно впливає на баланс та стійкість автомобіля. Але тенденція до переходу на болти пов’язана з цим обставиною лише частково.

Реклама

Основна причина відмови від гайок для кріплення колеса, які вже давно не використовуються в моделях європейських компаній, таких як VW, Mercedes-Benz, Audi та BMW, полягає не в прагненні зробити машини більш продуктивними, а в банальній економії. Пресування шпильок у кожну ступицю додає виробничі етапи, деталі та витрати на збірну лінію. А використання болтів означає, що автовиробник може не витрачатися на матеріали та збірку, економлячи час та гроші.

Однак для автовласника це не дуже приємний компроміс. Колісні болти спрощують процес складання машини, але ускладнюють життя водієві, якщо йому потрібно замінити колесо. Це призвело до того, що багато хто купує спеціальні комплекти для повернення постійних шпильок на ступицю. У чому тут іронія? Автовиробники відмовилися від шпильок та гайок, щоб заощадити, а водії тепер змушені платити за їх зворотну установку.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!