Продавці на вторинному ринку часто намагаються подати свої автомобілі в найвигіднішому світлі, щоб швидше продати. Вони запевняють, що авто в ідеальному стані, має багату комплектацію і коштує дешевше за конкурентів, але не всі такі обіцянки варто сприймати буквально. Перекупник з великим досвідом пояснює, які опції можуть стати причиною серйозних витрат одразу після покупки.
Люк у даху, особливо встановлений не заводом, а додатково, часто приносить проблеми: може протікати або погано закриватися, особливо на машинах із великим пробігом. Навіть заводські люки іноді потребують ремонту або заміни ущільнювачів. Деякі автомобілі оснащуються збільшеним лобовим склом, яке заходить на дах, і навіть невелика тріщина на ньому може вимагати повної заміни, що обходиться недешево, а пройти техогляд із пошкодженим склом неможливо.
Преміальні авто з великою кількістю складних електронних систем часто потребують частих візитів у сервіс і проводять у ремонті більше часу, ніж на дорозі. Особливу увагу варто приділяти старим автомобілям із роботизованою коробкою DSG після 100 тисяч кілометрів пробігу, адже їхній ремонт може стати регулярною необхідністю.
Фаркоп теж може створювати проблеми: якщо він не передбачений конструкцією авто, під час реєстрації в МВС можуть вимагати його зняти або відмовити в реєстрації. Активне використання фаркопа для буксирування причепа додатково підвищує знос двигуна, трансмісії та кузова через збільшені навантаження. Врахування цих нюансів допомагає уникнути несподіваних витрат і проблем після покупки.