Чи можна їхати на електромобілі при 0% заряду

Німецький автомобільний клуб ADAC провів тестування шести моделей електромобілів із розрядженими акумуляторами, щоб перевірити наявність резервного запасу енергії, який може стати у пригоді в критичних ситуаціях. Проблема запасу ходу залишається однією з головних у недорогих електромобілів, адже водієві важливо знати, де можна зарядити авто та що робити, якщо батарея раптово розрядиться посеред дороги. Для випробувань були обрані BYD Seal, Nio EL6, Kia EV6, Tesla Model Y, Volvo EX40 та Volkswagen ID.3.

Як і у автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння, електромобілі активують попередження, коли залишок заряду дозволяє проїхати лише 50-80 км. Наприклад, Volkswagen ID.3 сповіщає водія при досягненні 20% заряду, тоді як Volvo EX40 – лише при 7% залишку енергії. Часто наявного заряду вистачає до найближчої зарядної станції, особливо якщо електромобіль зменшує свої характеристики для економії енергії. У BYD Seal обмеження потужності починається при 6% заряду, а у Volvo EX40 і Tesla Model Y мотори працюють на максимум до повної розрядки.

Реклама

Навіть при 0% акумулятора електромобіль не відключається повністю – у нього є резерв, який дозволяє ще проїхати 15-21 км залежно від моделі. У BYD Seal запас складає 18 км, у Tesla Model Y – 20 км, у Volvo EX40 – 21 км, а у Volkswagen ID.3 – 15 км. Втім, ці показники актуальні лише за ідеальних умов та на рівній дорозі; у холодну пору року запас ходу зменшується.

Попри це, наявний резерв дозволяє дістатися до безпечного місця для паркування або під’їзду сервісних служб чи евакуатора. Це підкреслює, що навіть бюджетні електромобілі можуть надати додаткову безпеку та спокій водієві, якщо знати їхні особливості та правильно користуватися системами енергозбереження.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!