Багато водіїв вважають, що гібридні автомобілі потребують постійного підзаряджання від електромережі. Насправді сучасні системи дозволяють накопичувати енергію завдяки рекуперації під час гальмування: у цей момент електродвигун працює як генератор і перетворює кінетичну енергію в електричну, яка зберігається в батареї. Тому власники більшості сучасних гібридів можуть обходитись без регулярного підключення до розетки.
Ще одним поширеним стереотипом є уявлення про високу вартість ремонту таких авто. Дехто досі боїться, що заміна акумулятора буде надто дорогою, але сучасні виробники надають тривалі гарантії на батареї, які часто перевищують термін служби машини. Крім того, акумулятори розраховані на значний ресурс, а їхня заміна потрібна вкрай рідко, тож витрати на обслуговування зазвичай не відрізняються від традиційних автомобілів.
Не менш поширене уявлення, що гібриди економні лише в місті. Насправді нові покоління таких машин показують чудові результати й на трасах. Наприклад, Kia Carnival Hybrid демонструє відчутне зниження витрати пального навіть на заміських дорогах, роблячи поїздки більш доступними та комфортними.
Ще один міф стосується відсутності драйву та задоволення від водіння. Вважається, що гібриди створені лише для економії палива, але сучасні технології доводять протилежне. Сьогодні багато брендів інтегрують гібридні системи у спортивні моделі. Так, Porsche 911 Turbo S E-Hybrid поєднує екологічність із потужністю та вражаючою динамікою, доводячи, що гібрид може бути не лише економічним, а й захопливим у керуванні.