Глава японської корпорації Nissan Іван Еспіноса в інтерв’ю Bloomberg розповів про стратегію відновлення позицій бренду на світовому ринку та виходу з кризи. Основний акцент компанія робить на суттєвому оновленні модельного ряду, і вже найближчим часом у серійне виробництво надійде кілька важливих новинок.
Серед них – електромобіль Leaf нового покоління з покращеною автономністю та динамікою, мінівен Elgrand із підвищеним рівнем комфорту та містким салоном, компактний міський кей-кар Roox, седан бізнес-класу Sentra та гібридний кросовер Rogue, який поєднує економічність електродвигуна з можливостями бензинового мотора.
Ще одним стратегічним завданням Nissan стане скорочення циклу розробки нових моделей. Якщо зараз він перевищує 50 місяців, то у майбутньому компанія планує зменшити його до 37 місяців. Це дозволить швидше реагувати на зміни ринкових тенденцій і краще відповідати очікуванням клієнтів.