Потенційний обсяг європейського ринку автомобільних акумуляторів значно збільшиться до 2030 року: прогнозується майже триразове збільшення загальної вартості — з поточних 16,3 мільярдів до 54 мільярдів євро. Це різке зростання зумовлене значним збільшенням частки продажу автомобілів з електричним двигуном на європейському ринку , яка зросте до 43%.
Однак європейські компанії стикаються з серйозними труднощами в освоєнні попиту, що росте, на батареї. Сьогодні Китай домінує у глобальному виробництві акумуляторних елементів , контролюючи близько 70% від загального обсягу випуску . Тим часом Європа виробляє лише 13% світових батарей, причому місцеві підприємства відповідають лише за скромні 3% цього обсягу.
Прогноз на найближчі роки також несприятливий для європейських виробників . Незважаючи на деяке розширення внутрішнього виробництва, згідно з оцінками, частка китайського імпорту в структурі поставок батарей збереже високу частку і до 2030 року становитиме близько 47% усіх акумуляторів, що поставляються в Європу .
Експерти консалтингової агенції Deloitte попереджають, що такий сценарій ставить під загрозу технологічне лідерство Євросоюзу . Без чіткого плану дій, який би включав створення узгодженої промислової політики, залучення великих інвестицій та активний розвиток відповідної переробної інфраструктури, Європа ризикує остаточно втратити контроль над критично важливими технологіями, що забезпечують виробництво акумуляторів для електромобілів.