BMW готується здивувати шанувальників, працюючи над позашляховими версіями своїх кросоверів - напрямком, який ще донедавна важко було уявити для цього бренду. Адже компанія традиційно асоціюється з динамікою та комфортом на асфальті, однак зростаючий попит на SUV з "оффроуд"-характером змусив баварців шукати нові рішення. Сьогодні покупці охоче вибирають машини з мінімальними доробками у вигляді захисного обважування, великих шин і трохи збільшеного кліренсу, і BMW не планує залишатися осторонь від цієї тенденції. За інформацією BMWBlog, у компанії розглядають можливість випуску більш "суворих" варіантів як молодших моделей, таких як X1 і X3, так і флагманського X7. При цьому ступінь адаптації до бездоріжжя залежатиме від класу: бюджетніші авто, ймовірно, отримають агресивніший дизайн і спеціальну гуму, тоді як преміальні зможуть похвалитися адаптивною підвіскою, додатковим захистом та іншими технічними вдосконаленнями. Окремо розробляється масштабний проект під кодовою назвою G74 - абсолютно новий автомобіль, створений спеціально для серйозного бездоріжжя. Його прем'єра запланована на 2029 рік, а виробництво організують у США. Ця модель має стати конкурентом таких легенд, як Mercedes-Benz G-Class і Land Rover Defender. Водночас до її появи BMW може випустити позашляхові модифікації вже наявних кросоверів, що дозволить швидко протестувати попит і закріпитися в новому сегменті. Час для таких рішень грає вирішальну роль. Популярність "оффроуд"-SUV зараз перебуває на піку, але невідомо, чи збережеться цей тренд у найближчі роки. Тому BMW може діяти на випередження - представити концепт G74 і паралельно вивести на ринок натхненні ним версії X3 чи X5, щоб скористатися моментом і зміцнити позиції в сегменті, який активно розвивається.

BMW готується здивувати шанувальників, працюючи над позашляховими версіями своїх кросоверів – напрямком, який ще донедавна важко було уявити для цього бренду. Адже компанія традиційно асоціюється з динамікою та комфортом на асфальті, однак зростаючий попит на SUV з “оффроуд”-характером змусив баварців шукати нові рішення. Сьогодні покупці охоче вибирають машини з мінімальними доробками у вигляді захисного обважування, великих шин і трохи збільшеного кліренсу, і BMW не планує залишатися осторонь від цієї тенденції.

За інформацією BMWBlog, у компанії розглядають можливість випуску більш “суворих” варіантів як молодших моделей, таких як X1 і X3, так і флагманського X7. При цьому ступінь адаптації до бездоріжжя залежатиме від класу: бюджетніші авто, ймовірно, отримають агресивніший дизайн і спеціальну гуму, тоді як преміальні зможуть похвалитися адаптивною підвіскою, додатковим захистом та іншими технічними вдосконаленнями.

Реклама

Окремо розробляється масштабний проект під кодовою назвою G74 – абсолютно новий автомобіль, створений спеціально для серйозного бездоріжжя. Його прем’єра запланована на 2029 рік, а виробництво організують у США. Ця модель має стати конкурентом таких легенд, як Mercedes-Benz G-Class і Land Rover Defender. Водночас до її появи BMW може випустити позашляхові модифікації вже наявних кросоверів, що дозволить швидко протестувати попит і закріпитися в новому сегменті.

Час для таких рішень грає вирішальну роль. Популярність “оффроуд”-SUV зараз перебуває на піку, але невідомо, чи збережеться цей тренд у найближчі роки. Тому BMW може діяти на випередження – представити концепт G74 і паралельно вивести на ринок натхненні ним версії X3 чи X5, щоб скористатися моментом і зміцнити позиції в сегменті, який активно розвивається.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!