Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі та повному приводі зношені покришки можуть позбавити машину здатності долати складні ділянки. Тим, хто часто рухається ґрунтовими дорогами з камінням, гравієм або розмитими ділянками, радять встановлювати шини класу АТ (All Terrain), які підходять навіть для невеликих кросоверів і забезпечують універсальність на різних покриттях.
Якщо уникнути важких ділянок не вдається, варто дотримуватися кількох правил. По-перше, відключення системи стабілізації ESP дозволяє колесам ефективніше передавати потужність двигуна, але слід бути обережним на піску, щоб автомобіль не загруз. У багатьох сучасних авто це можна зробити через меню бортового комп’ютера.
По-друге, слід контролювати швидкість: на знайомих маршрутах трохи вищий темп руху знижує ризик застрягання, а на болотистих або в’язких ділянках краще не зупинятися, щоб уникнути труднощів із вибиранням з місця.
По-третє, на пухких покриттях можна тимчасово знизити тиск у шинах до 1-1,5 бар на провідній осі для збільшення площі контакту з дорогою. Цей прийом допустимий лише на низькій швидкості, а після проходження складної ділянки тиск обов’язково відновлюють за допомогою компресора.