Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO Dynamics, проаналізованим виданням SPEEDME.RU, майже 70% машин, проданих у найбільших країнах Європи, пофарбовані в три кольори – сірий, білий або чорний. Така уніфікація пояснюється тим, що основний обсяг покупок посідає корпоративні автопарки. Бізнес традиційно вибирає “безпечні” відтінки, які легше перепродати з мінімальною втратою вартості.
Найпопулярнішим залишається сірий колір (27,3% реєстрацій), його слідують білий (22%) і чорний (18%). Більш яскраві варіанти на кшталт синього (12%), червоного (7,4%) та сріблястого (5,4%) зустрічаються рідше. Щоб розбавити монотонність, деякі бренди роблять ставку на ретро-стилістику. Так, покупці Fiat 500e та нового Renault 5 частіше обирають жовті, золоті чи червоні відтінки.
Не менш консервативними є клієнти і в інтер’єрах: майже 70% нових авто в Європі отримують чорну оббивку. При цьому в Німеччині та Великій Британії частіше обирають матеріали преміум-класу, включаючи штучну шкіру, тоді як у Франції, Італії та Іспанії віддають перевагу базовим тканинним сидінням. Експерти зазначають, що справа може бути як у кліматі, так і практичності — тканину легше підтримувати в чистоті.